måndag 25 oktober 2010

Jag letar....

....just nu efter fjärrkontrollen till TVn. Jag har en liten aning om vem som gömt den. Förra veckan letade vi efter Fixarns nyckelknippa som oxå försvunnit. Den har vi ännu inte hittat så i fredags bytte vi lås för säkerhets skull. Till vardags letar jag efter Bebbens vantar, mössa, skor, sockar och annat som läggs där de inte ska vara. Vidare letar jag efter lagar och paragrafer i skattelagstiftningen, recept på nya maträtter och kakor, tapeter och inredningsdetaljer till hemmet. Med andra ord så gör jag inte annat än att letar förnärvarande.

2 kommentarer:

  1. Jag har två riktigt fina helt nya gottegris-böcker med många spännande recept som du kan få låna om du vill!

    SvaraRadera
  2. Ja tack, gärna. Jag är sugen på att prova jordnötskakorna men det får vänta tills efter nästa helg!

    SvaraRadera