söndag 12 februari 2012

Just nu känns....

...det väääääldigt långt till Rom. Jag befarade att det skulle vara semesterveckan på Kanarieöarna som skulle dra ned stegsnittet men så var det inte. Stegen den veckan blev riktigt bra dels för att det blev en del utflykter eftersom det inte var solochbad temperatur och dels för att det var så stor bufférestaurang med långt mellan bord, dessertbord, dryck etc. MEN både veckan innan semestern och den här veckan (som är veckan efter) har varit helt katastrofdåliga då det gäller antal steg på räknaren. Har inte riktigt känt mej på G för att ge mej ut på långpromenad i vinterkylan. Januaris 20-mils beting klarade jag av men jag vet i tusan om jag reder ut det i februari.

2 kommentarer:

  1. Du vet att jag finns här på andra sidan den lilla häcken! Säger nästan aldrig nej till kvällsprommis när du kan vettu!

    SvaraRadera
  2. Låter bra! Om bara min lilla bässe behagade sova om kvällen alt. bli lite mer pappig.

    SvaraRadera