måndag 21 juni 2010

Dax för väckarklocka?

Idag skulle familjen och besöka ett dagis som skulle kunna vara aktuellt inför Bebbens förskolestart i januari. Fixaren hade bestämt med fröken på dagis att vi skulle komma mellan 9-9.30. Bebben brukar vakna kring sju på morgonen så det fanns inte i mina tankar att jag skulle behöva ställa någon klocka för att hinna dit i tid. Med andra ord blev det ganska bråttom när jag 8.56 vaknar och tittar på klockan. Det blev en ganska jäktigt morgon men vi hann med både potta, påklädning och frukost innan vi infann oss på dagis 9.30. I fortsättningen när vi ska passa en tid på förmiddagen kommer jag att ställa väckarklockan.

3 kommentarer:

  1. Varför då?! Ni hann ju ; )

    SvaraRadera
  2. Fint folk kommer gärna sent!

    SvaraRadera
  3. JA, jag får nog ringa det där samtalet ändå jag...

    SvaraRadera