fredag 18 juni 2010

Tygtorsk

Idag blev jag sugen på att införskaffa lite tyg till ett av mina projekt som jag håller på med. Så när Bebben vaknat efter sin förmiddagslur satte vi oss i bilen och åkte till närmsta stad som har en tygaffär av större modell. Men men, tänka sig att just fredagen den 18 juni hade denna butik stängt, grr. Åkte hem igen och tänkte att jag går till vår egen lilla stads tygaffärer, vilket jag hade för mej att det fanns två stycken utav dock ej så välsorterade. Sagt och gjort så tog jag en promenad för att gör upptäkten att den första butiken var en helt tom lokal och att den andra numera enbart hade garner samt att det stank cigarettrök där inne, vilket inte verkar vara någon bra kombination, eller? Japp, så var det med den saken, sy skulle jag tydligen inte göra iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar