söndag 28 november 2010

Namngivning

Igår var det namngivning för tvillingarna och jag hade skrivit upp fel tid för cermonin. Jag tycker det är viktigt att hålla tider och hatar verklingen att komma försent. Så jag kan lungt påstå att jag skämdes som en hund när Lilla Jag ringde 20 min efter att det var tänkt att börja och frågade om vi inte skulle komma. Bebben som hunnit sova ca 10 min slets upp och kläddes i finkläder. Som tur var var jag och Fixaren nästintill färdiga för kalaset, så vi var på plats efter en kvart och vi fick närvara när de båda små fick sina namn. Dessvärre glömde jag räknaren så jag missade eftermiddagens steg mot Paris.




Självklart hade jag gjort kort till dem.

1 kommentar:

  1. Men Fru M, känn inte så! Det gick ju hur bra som helst att vänta på Er! Nästa gång är det våran tur att komma försent (som vanligt)...
    Vi är glada att Ni va här!
    Puss och kram

    SvaraRadera