måndag 24 januari 2011

I fortsättningen blir det ryggsäck

Idag har jag påbörjat det jag antar blir min sista termin på universitetet För jag hoppas hoppas hoppas att det går vägen så att jag i juni har mina 180hp och en examen i ekonomi. Eftersom jag inte skulle ha min lagbok, vilken är väldigt otymplig, med till de nya kurserna och att det inte var så halkigt längre tänkte jag att jag kunde kanske vara lite chic idag och har handväska och finstövlarna på. Men jisses vad obekvämt och tungt det var tillslut. Så när jag efter en heldag gått och burit denna väska på axeln var jag så trött i både fötter och axlar att jag tog stadsbussen hem från station och gick miste om ca 2800 steg mot Paris. Det gjorde dock inte så mycket eftersom jag insåg att jag passerat mitt dagsmål när jag kom hem.

1 kommentar:

  1. Du såg inte så sliten ut när jag mötte dig på väg till kören dock!

    SvaraRadera