torsdag 26 augusti 2010

Andra bullar...

Idag jobbar Fixarn sitt sista skift detta året. Nu ska han vara hemma med Bebben tills en bit in i januari, så nu blir det andra "bullar" för de båda. Jag ska åter till universitetet vilket jag ser framemot MYCKET. Känns verkligen att det är hög tid att aktivera hjärncellerna som ligger i dvala (hoppas jag, för de kan väl inte ha försvunnit eller dött?)Tycker att det ska bli skönt att träffa nya människor, lära mej nya saker samt att får fika och äta mat i lugn och ro. Jag tror även det är viktigt för Fixarn och Bebben att de får mer hela dar för sig själva samt att den äldre av de båda får mer insikt i hur det är att vara hemma med barn.

1 kommentar:

  1. Jag längtar också till universitetet. Lyllos dig! Men jag ska förhoppningsvis gå en utbildning i vår och det ser jag verkligen fram emot.

    SvaraRadera