torsdag 19 januari 2012

Mitt eget rum

Nu är min tvättstuga helt färdig (byggnadsmässigt iaf) och jag är så nöjd. Den dagen jag hittar tyg som jag verkligen faller för kanske det blir gardiner men tills dess får det vara som det är. En tavla eller något annat väggpynt behövs det oxå på väggen över vasken. Har för mig att det ska finnas en bild på en röd blomma ute på magasinsförrådet som eventuellt kan bli fin i en ny ram på den väggen. Mammas gamla mangel som jag fått ska oxå få flytta in så småning om.




1 kommentar:

  1. Om ett sådant rum fanns i vårt hus skulle jag definitivt inte se det som "mitt rum"... Hos oss är det Sportfiskaren som ser till att tvätten återvänder in i garderoberna när de tvättats och torkat. Jag drar mitt strå till stacken ungefär var artonde tvättmaskin...

    SvaraRadera