onsdag 28 juli 2010

Tjejträff

Ikväll är det tjejträff hos Fröken Y i Solstaden, något som jag sett framemot sen vi blev bjudna. Fröken Y är så fixig och trixig och gör alltid det där "lilla extra". Jag vill absolut inte missa tillfälle att få sitta ner i lugn och ro och äta gott tillsammans med ett gäng trevliga töser. Jag och Faster B (som oxå ska med) tar nog tåget så vi inte går miste om det goda som säkert kommer att bjudas som dryck. Nu får vi verkligen hoppas att vädret blir vackert(vilket det förvisso inte ser ut som) för då har hon lovat att det blir picnic.

2 kommentarer:

  1. Kul! Synd att inte jag kunde komma... :-(
    /Fru Lundin

    SvaraRadera
  2. Visst va det trevligt, tyvärr åkte jag ju hem lite tidigare, men det var nog bra... Lill plutten började skrika, så jag fick svänga in på Statoil och ploppa in nappen, sen va det tyst ända hem till rondellen, då han tyckte det var dags för mat!
    Ha det gott på campingen, och ta en extra Klings glass för mig, ok?
    Puss och kram

    SvaraRadera