onsdag 14 juli 2010

Välkomna Piff & Puff















Nu har äntligen Lilla Jag & Stora Han nedkommit med tvillingar. Det blev en av varje sort. En tösabit och en grabb som vägde ca 3,3 kg vardera och var en halv meter långa. Äntligen har jag kunna färdigställa mitt pyssel som ska bli presenter till bebisarna. Jag har gjort två blöjtårtor, något som jag fick då Bebben föddes och som jag tyckte var så trevligt. Varje tårta, som består av rullade småblöjor, har jag dekorerat med en nappflaska, en mjuk nalleskallra, en snuttefilt, en mössa, en bitring, en bil (VW-bubblor som tvillingpappan samlar på), ett par strumpor och ett klädesplagg. Till presenterna har jag även "scrapat" ett kort. En ny hobby jag ägnar mej åt när tillfälle ges.

2 kommentarer:

  1. Vilka fina presenter! Blöjtårta är något nytt för mig, verkar coolt. Hör av mig om jag behöver göra någon någon gång, men jag tror de flesta jag känner har hunnit få de antal barn de önskar.

    SvaraRadera
  2. Hej Fru M!
    Tvillingarna är JÄTTEGLADA för allt fint de fick! De har redan provkört bilarna, och provkissat och provbajsat i blöjorna!
    TAck snälla Du för allt!
    Puss och kram Lilla jag

    SvaraRadera