onsdag 12 september 2012

Lite besviken är jag

Då landstinget valde att delvis lägga ut vårdcentralerna till privata aktörer valde jag att lista mig på en av dem.       De erbjöd då både kvälls och helgöppet samt inga telefontider utan det går att ringa dit under hela dagen. Nu  har de öppet mån till fre 8-17 punkt och idag när jag var där och satt i väntrummet hörde jag ett telefonsamtal som började - Ja vi har dåligt med tider, i september är det helt fullbokat. Det är ju knappast något man vill höra när man ringer, är sjuk eller har ont någonstans och söker hjälp.

3 kommentarer:

  1. Ja, men än värre är att de inte är så noga med vilken personal de har! Till exempel kan dina barn bli undersökta av läkare som dömts i tingsrätten för sexuella övergrepp mot barn. Det känns ju sådääääääääääär liksom...

    SvaraRadera
  2. Känns absolut som jag behöver byta trots att jag träffade en superbra läkare igår

    SvaraRadera
  3. Känns absolut som jag behöver byta trots att jag träffade en superbra läkare igår

    SvaraRadera